Záťažový pás nad alebo pod rozkrokovým popruhom? #Opýtajte sa Marka #scuba @ScubaDiverMagazine


Záťažový pás nad alebo pod rozkrokovým popruhom? #Opýtajte sa Marka #scuba @ScubaDiverMagazine

Alberto r
@albertor7910
Ahoj Mark, super obsah. Na konfigurácii DIR - zadná doska A krídlo - kde odporúčate záťažový pás, na hornú časť popruhu v rozkroku alebo pod ním, čo znamená povedať ako prvú alebo poslednú vec. Ďakujem #askmark

#potápanie #potápanie #potápač
ODKAZY

Pripojte sa k tomuto kanálu a získajte prístup k výhodám:
https://www.youtube.com/channel/UCkoJu-OVU7qc-xbWozSMRKQ/join

PODPORTE KANÁL
Kanál môžete podporiť tromi jednoduchými spôsobmi;

1. na YouTube so Super Chatom alebo sa staňte fanúšikom SDM Army a získajte prístup k exkluzívnemu skorému prístupu k videám, emoji, výkrikom a zodpovedaniu vašich pálčivých otázok https://www.scubadivermag.com/audioseries

2. Použite náš partnerský odkaz na uskutočnenie vašich ďalších nákupov potápania

Výbava – https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear
Hotely – https://www.scubadivermag.com/affiliate/hotels
Letenky – https://www.scubadivermag.com/affiliate/flights
Požičovňa áut – https://www.scubadivermag.com/affiliate/car-hire

3. Prihláste sa na odber jedného z našich vytlačiť or digitálne časopisy

Potápač časopis Tlačené vydanie – https://www.scubadivermag.com/subscriptions/UK
Scuba Diver ANZ Printed Edition – https://www.scubadivermag.com/subscriptions/ANZ
Scuba Diver North America tlačená edícia – https://www.scubadivermag.com/subscriptions/North-America
Digitálne Vstupenka – https://www.scubadivermag.com/subscriptions/digitálne-Passau
Kníhkupectvo – https://www.scubadivermag.com/subscriptions/book-shop

╔═╦╗╔╦╗╔═╦═╦╦╦╦╗╔═╗
║╚╣║║║╚╣╚╣╔╣╔╣║╚╣═╣
╠╗║╚╝║║╠╗║╚╣║║║║║═╣
╚═╩══╩═╩═╩═╩╝╚╩═╩═╝

https://www.scubadivermag.com/youtube/prihlásiť sa

Pozrite si naše najsledovanejšie video https://www.scubadivermag.com/youtube/najsledovanejšie

Pozrite si najnovšie video https://www.scubadivermag.com/youtube/najnovšie-video

Pozrite si naše videá len pre členov https://www.scubadivermag.com/youtube/members-only

Webstránka: https://www.scubadivermag.com Potápanie, Podvodné fotografie, Rady a rady, Recenzie potápačského vybavenia
Webstránka: https://www.divernet.com Scuba News, Podvodné fotografie, Rady a rady, Cestovné správy
Webová stránka: https://www.godivingshow.com Jediná potápačská show v Spojenom kráľovstve
Webová stránka: https://www.rorkmedia.com Pre reklamu v rámci našich značiek

Sledujte nás na sociálnych sieťach
FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag
TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine

Pridružený odkaz Scuba.com: https://imp.i302817.net/AWm4d7 #scuba #scubadiving #scubadiver Staňte sa fanúšikom: https://www.scubadivermag.com/join Gear Purchases: https://www.scubadivermag.com /affiliate/potápačské vybavenie -------------------------------------------- ---------------------------------------- NAŠE STRÁNKY Webstránka: https://www.scubadivermag .com ➡️ Potápanie, podvodná fotografia, rady a rady, webová stránka s recenziami potápačského vybavenia: https://www.divernet.com ➡️ webová stránka s potápačskými novinkami, podvodná fotografia, rady a rady, webová stránka cestovateľských správ: https://www.godivingshow. com ➡️ Jediná potápačská show v Spojenom kráľovstve Webová stránka: https://www.rorkmedia.com ➡️ Pre reklamu v rámci našich značiek ----------------------- -------------------------------------------------- ---------- SLEDUJTE NÁS NA FACEBOOKU SOCIÁLNYCH MÉDIÍ: https://www.facebook.com/scubadivermag TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag INSTAGRAM: https://www.instagram.com /scubadivermagazine Spolupracujeme s https://www.scuba.com a https://www.mikesdivestore.com pre všetky náležitosti vášho vybavenia. Zvážte použitie vyššie uvedeného pridruženého odkazu na podporu kanála. 00:00 Úvod 00:52 Čas reklamy 01:51 Spôsoby signálu 04:07 Základné ručné signály 09:56 Potápačské číselné ručné signály 11:09 Ručné signály pre veci 14:14 Signály dýchacích ciest 16:16 Povrchové ručné signály

Pridružený odkaz Scuba.com:
https://imp.i302817.net/AWm4d7

#potápanie #potápanie #potápač

Staňte sa fanúšikom: https://www.scubadivermag.com/join
Nákupy výstroja: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear
-------------------------------------------------- ---------------------------------
NAŠE STRÁNKY

Webová stránka: https://www.scubadivermag.com ➡️ Potápanie, podvodná fotografia, rady a rady, recenzie potápačského vybavenia
Webová stránka: https://www.divernet.com ➡️ Potápačské správy, podvodná fotografia, rady a rady, cestovateľské správy
Web: https://www.godivingshow.com ➡️ Jediná potápačská show v Spojenom kráľovstve
Web: https://www.rorkmedia.com ➡️ Pre reklamu v rámci našich značiek
-------------------------------------------------- ---------------------------------
SLEDUJTE NÁS NA SOCIÁLNYCH MÉDIÁCH

FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag
TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine

Spolupracujeme s https://www.scuba.com a https://www.mikesdivestore.com pre všetky náležitosti vášho vybavenia. Zvážte použitie vyššie uvedeného pridruženého odkazu na podporu kanála.
00: 00 Úvod
00:52 Čas reklamy
01:51 Spôsoby signálu
04:07 Základné signály rukou
09:56 Potápačské číselné ručné signály
11:09 Ručné signály pre veci
14:14 Signály dýchacích ciest
16:16 Ručné signály povrchu

YouTube Video UEw2X2VCMS1KYWdWbXFQSGV1YW84WVRHb2pFNkl3WlRSZS42MzE1QTJBMEI3NjI4Rjk5

Potápanie Essential Hand Signals #scuba #signal

@dekkerlundquist5938 #ASKMARK Dobrý deň, Mark, nedávno som sa pri potápaní rozprával so skúseným potápačom, ktorý sa potápal s dvojčatami, ale nemal na nich žiadne potrubie, tj každý valec mal prvý stupeň s primárom a SPG. Jeden valec mal nízkotlakovú hustilku pre jeho BC. Aké sú výhody a nevýhody mnohostranného nastavenia v porovnaní s nezávislými dvojčatami? #scuba #scubadivermag.com/affiliate/dive-gear ----------- -------------------------------------------------- ----------------------- NAŠE WEBOVÉ STRÁNKY Webová stránka: https://www.scubadivermag.com ➡️ Potápanie, podvodná fotografia, rady a rady, recenzie potápačského vybavenia Webová stránka: https://www.divernet.com ➡️ Potápačské novinky, podvodná fotografia, rady a rady, cestovné správy Webová stránka: https://www.godivingshow.com ➡️ Jediná potápačská šou v Spojenom kráľovstve Webová stránka: https:// www.rorkmedia.com ➡️ Pre inzerciu v rámci našich značiek --------------------------------------- -------------------------------------------- SLEDUJTE NÁS NA FACEBOOKU SOCIÁLNYCH MÉDIÍ : https://www.facebook.com/scubadivermag TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine Spolupracujeme s https://www.scuba.com a https ://www.mikesdivestore.com, kde nájdete všetky náležitosti vášho vybavenia. Zvážte použitie vyššie uvedeného pridruženého odkazu na podporu kanála. 00:00 Úvod 00:40 Aký zmysel majú nezávislé dvojičky? 01:06 Odpoveď

@dekkerlundquist5938
#ASKMARK Dobrý deň, Mark, nedávno som sa pri potápaní rozprával so skúseným potápačom, ktorý sa potápal s dvojčatami, ale nemal na nich žiadne potrubie, tj každý valec mal prvý stupeň s primárom a SPG. Jeden valec mal nízkotlakovú hustilku pre jeho BC. Aké sú výhody a nevýhody mnohostranného nastavenia v porovnaní s nezávislými dvojčatami?

#potápanie #potápanie #potápač
ODKAZY

Staňte sa fanúšikom: https://www.scubadivermag.com/join
Nákupy výstroja: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear
-------------------------------------------------- ---------------------------------
NAŠE STRÁNKY

Webová stránka: https://www.scubadivermag.com ➡️ Potápanie, podvodná fotografia, rady a rady, recenzie potápačského vybavenia
Webová stránka: https://www.divernet.com ➡️ Potápačské správy, podvodná fotografia, rady a rady, cestovateľské správy
Web: https://www.godivingshow.com ➡️ Jediná potápačská show v Spojenom kráľovstve
Web: https://www.rorkmedia.com ➡️ Pre reklamu v rámci našich značiek
-------------------------------------------------- ---------------------------------
SLEDUJTE NÁS NA SOCIÁLNYCH MÉDIÁCH

FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag
TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine

Spolupracujeme s https://www.scuba.com a https://www.mikesdivestore.com pre všetky náležitosti vášho vybavenia. Zvážte použitie vyššie uvedeného pridruženého odkazu na podporu kanála.
00: 00 Úvod
00:40 Aký zmysel majú nezávislé dvojičky?
01:06 Odpoveď

YouTube Video UEw2X2VCMS1KYWdWbXFQSGV1YW84WVRHb2pFNkl3WlRSZS44QjI0MDE3MzFCMUVBQTkx

Aký je zmysel nezávislých dvojčiat? #askmark

Potrebujeme ešte SPG? #askmark #scuba

ZOSTAŇME V KONTAKTE!

Získajte týždenný prehľad všetkých správ a článkov Divernet Potápačská maska
Nespamujeme! Prečítajte si naše zásady ochrany osobných údajov pre viac informácií.
Odoslať
Upozornenie o
host

25 Komentáre
Väčšina hlasovala
Najnovšie najstaršie
Vložené spätné väzby
Zobraziť všetky komentáre
drevnatý
drevnatý
Pred rokom 1

Pokiaľ ide o integrované vrecká na záťaž: Len tip. Po náhodnom páde niekoľkých z nich (pár je na dne jazera Erie) som sa uchýlil k tomu, že som k nim pripevnil bezpečnostné lano pomocou západky na rýchle uvoľnenie. Nikdy som sa nemusel zbaviť svojich váh v núdzi a odvtedy som neschudol ani vrecko. Keď sa potápam na lodi, môžem si vybrať vrecká a uvoľniť patentky do ruky niekomu na palube. V prípade núdze môžu západky rýchlo uvoľniť závažia.

Bee Kay
Bee Kay
Pred rokom 1

#askmark Budete mať prístup k novému potápačskému počítaču MARES sirius na vykonanie recenzie . Vyzerá to ako skvelý produkt.

Časopis Scuba Diver
Časopis Scuba Diver
Odpovedať  Bee Kay
Pred rokom 1

Dúfajme, že nie tak dávno som hovoril s Maresom o získaní nejakého nového vybavenia.
Sirius vyzerá dobre, z toho, čo som doteraz videl, mám dobré vibrácie Teric / Descent

Mieško G
Mieško G
Pred rokom 1

Úžasné video! Pokračuj v dobrej práci!

Rogier Janssen
Rogier Janssen
Pred rokom 1

#askmark Ahoj ešte raz. Ďakujem za vašu skoršiu odpoveď týkajúcu sa mojej voľne tečúcej octomilky. Dám to skontrolovať. Toto nové video mi pripomenulo súvisiacu otázku, nad ktorou som nedávno premýšľal. Teraz, keď sa pod vodou stávam uvoľnenejším a zdatnejším, potrebujem menej olova/balastu ako predtým. Pri použití oceľovej nádrže a 5 mm neoprénu nepotrebujem viac ako 4 kg v sladkej vode, možno menej. S mojou oceľovou chrbtovou doskou XDeep, ktorá už vážila asi 3.5 kg, by som mohol vložiť možno 0.5 kg do každého z dvoch ozdobných vreciek na mojom vačkovom páse a nepoužívať žiadne vrecká na závažie s rýchlym uvoľnením (alebo pás so záťažou), ale to by mi umožnilo ľahko výsypná hmotnosť. Čo by ste odporučili v tejto situácii? Trochu olova vo vreckách s rýchlym uvoľnením alebo na opasku pre bezpečnosť, alebo sa ich zbaviť pre pohodlie a použiť len malé ozdobné vrecká na mojej vačke? Dokonca aj v slanej vode v 3-5 mm by som pravdepodobne mohol vyjsť s použitím vreciek na ozdobu s niekoľkými malými závažiami. A čo keď vlastne nepotrebujem žiadnu extra váhu, ak sa ukáže, že samotný backplate už stačí?

Časopis Scuba Diver
Časopis Scuba Diver
Odpovedať  Rogier Janssen
Pred rokom 1

Pamätajte, že váš starý BCD mohol mať určitý vztlak, ktorý už nenosíte. Takže to nemusí byť také jednoduché, pokiaľ ide o nastavenie vášho závažia. Suchá hmotnosť výstroja sa tiež nerovná vztlaku.

Vždy by som si ponechal nejaké olovo, ktoré by ste mohli odložiť pre prípad, že by ste z akéhokoľvek dôvodu nemohli získať +ve. Musíte si predstaviť najhorší scenár, keď sa vám prereže hadica BCD a nemôžete do BCD pridať vzduch. Musíte sa vedieť nejako dostať späť na povrch.

Práve teraz je čas na kontrolné ponory s kamarátom v plytkej vode, aby ste zistili, aký je váš nový BCD. Najprv vyskúšajte bez akéhokoľvek dodatočného olova, iba BCD s takmer prázdnym valcom a všetkým bežným vybavením. _Nemali by ste_ byť schopní klesnúť a zostať pod 3 m (nezabudnite vydýchnuť, keď sa vrátite hore). Ak vyskočíte späť na hladinu, pridajte 2 kg olova na záťažový pás a nasaďte si ho. Potom to skúste znova, kým sa nebudete môcť pohodlne vznášať vo výške 3 m. Ak môžete zostať pod vodou bez akýchkoľvek prídavných závaží, musíte zvážiť použitie nejakého dodatočného spôsobu, ako dosiahnuť +ve vztlak, ako je zdvíhacia taška alebo suchý oblek. Musíte sa pripraviť na scenár, v ktorom nemôžete do svojho BCD pridať vzduch

Rogier Janssen
Rogier Janssen
Odpovedať  Rogier Janssen
Pred rokom 1

@Scuba Diver Magazine Ah, nebolo mi to jasné, prepáčte.

Situácia 1: Vlastne som použil svoj nový XDeep Zen s 3.5 kg oceľovou zadnou doskou v Egypte a skončil som týždeň s 5 kg olova: 4 kg vo vreckách s rýchlym uvoľnením, 1 kg vo vreckách na ozdobu na hornom páse vačky. Bolo to v slanom Červenom mori v úplne novom 5 mm neopréne. Keďže som sa stále mohol ľahko dostať dole (potopiť sa) s tlakom 50 barov alebo menej, usúdil som, že stále nemám správnu váhu (alebo som sa počas toho týždňa stal zdatnejším a uvoľnenejším s mojím novým vybavením), takže nabudúce v slanej vode by som to mal urobiť kontrola hmotnosti počnúc 3-4 kg olova alebo ešte menej.

Situácia 2: Minulý týždeň som si prenajal bundu Mares BCD s rýchloupínacími vreckami a 10l oceľovou nádržou na potápanie v sladkej vode (TODI, Belgicko) a do vreciek som vtedy vložil 4kg. Nemal som vôbec žiadne problémy dostať sa dole a rýchlo som potreboval pridať vzduch do BCD. Aj keď súhlasím, že presne neviem, aký je rozdiel vo vztlaku XDeep oproti Maresu, môžem si byť celkom istý, že ten bp/w s oceľovou zadnou doskou bude oveľa menej vztlakový ako bunda Mares. Preto si môžem byť istý, že s mojím XDeep bp/w budem potrebovať menej ako 4 kg v sladkej vode.

Preto moja otázka, čo robiť, keď by som teoreticky mohol dať všetko olovo, ktoré potrebujem, ak vôbec nejaké, do vreciek na ozdobnom páse na svojom vačkovom páse, pretože keby som chcel a budem to potrebovať, mohol som to urobiť už v Červenom mori. menej olova v sladkej vode. Takže napriek tomu, že som to nevysvetlil veľmi dobre, stále ste odpovedali na moju otázku. :) Musím sa priznať, že ma nenapadol scenár, v ktorom by som svoj BCD nemohol nafúknuť vôbec, v takom prípade úplne súhlasím, že potrebujem nejaký iný spôsob, ako dosiahnuť pozitívny vztlak a mať všetko olovo na chrbte. to dobrý nápad.

Čo ma pravdepodobne rozhodilo je, že som v skutočnosti videl a počul, ako mi niekoľko skúsenejších potápačov hovorí, že nepoužívajú žiadne olovo, keď používajú oceľovú dosku v sladkej vode.

Sam Moyers
Sam Moyers
Pred rokom 1

Mark, keď si prvýkrát odpovedal „pod“, povedal som si: „WTF! Robíš si srandu?!" A skoro som to vypol. Ale sledujem ťa už nejaký čas, a hoci niekedy nesúhlasím so všetkými tvojimi radami, viem, že si veľmi skúsený.
No, dostal si ma. Tvoje vysvetlenie bolo podrobné a správne. Chápem a akceptujem, prečo by mal závažie ísť pod popruh v rozkroku.
Ďakujem. 👍

Časopis Scuba Diver
Časopis Scuba Diver
Odpovedať  Sam Moyers
Pred rokom 1

Ďakujem Sam. Áno, je to nesprávne 'uväzniť' to pod sebou. V čase, keď sa väčšina potápačov dostane do štádia nosenia popruhu v rozkroku, majú tendenciu byť dostatočne disciplinovaní a majú lepšiu váhu, aby dokázali vyriešiť problém. To alebo len integrované závažia…

Sam Moyers
Sam Moyers
Odpovedať  Sam Moyers
Pred rokom 1

@Scuba Diver Magazine Úplne súhlasím. Skúsený potápač, ktorý chce medzinožný popruh, bude premýšľať o väčšine možných problémov a riešení dlho predtým, než sa skutočný problém objaví a situáciu vyrieši.

Jozefa Draculu
Jozefa Draculu
Pred rokom 1

😎👍🇵🇭🤿Ďakujem Mark dobré informácie!

Mj
Mj
Pred rokom 1

#AskMark .Ahoj Mark! Ďakujem za vašu prácu a vášeň. Kedy nám spravíte recenziu alebo nám poviete názor na nové suché obleky Apeks Termiq Dry a Termiq Dry? Vďaka.

Časopis Scuba Diver
Časopis Scuba Diver
Odpovedať  Mj
Pred rokom 1

Áno, uvidím ich na GO Diving Show a dúfam, že si vyberiem ukážku na video. Apeks mi tento týždeň posiela DSX Computer a hovorili sme aj o suchých oblekoch. Takže by nemalo trvať dlho, kým sa mi jeden dostane do rúk.

James Aurich
James Aurich
Pred rokom 1

prepáč vedrá nie vedrá

Alberto r
Alberto r
Pred rokom 1

dakujem za odpoved🤘

James Aurich
James Aurich
Pred rokom 1

So zadnou doskou a krídlom. Mali by ste mať vedrá v opačných polohách uvoľnenia. Týmto spôsobom neuvoľníte ani neuvoľníte bcd, keď je potrebné uvoľniť závažia. Kedysi sme to učili s konským golierom a bcd.

Dale Richardson
Dale Richardson
Pred rokom 1

#ASKMARK Ahoj Mark, dal som na tvoju radu a čakal som, kým dostanem potápačský počítač s pribalenou nádržou. Dostal som Suunto Eon Core s modulom len o 50 £ viac ako len počítač, ďakujem za radu! Teraz sa moja otázka týka pripojenia k prvej fáze. Pripojím ju priamo alebo pomocou krátkej hadice a ak áno, aká je najlepšia dĺžka krátkej hadice? Opäť si to veľmi vážim, Dale

Časopis Scuba Diver
Časopis Scuba Diver
Odpovedať  Dale Richardson
Pred rokom 1

Mnoho potápačov, vrátane mňa, nasadilo vysielač na krátku 15 cm / 6 palcovú hadicu HP. Len bráni tomu, aby sa vysielač používal ako rukoväť alebo narážal do vecí. Keď sú na krátkej hadici, pri náraze sa môžu pohybovať, ale ak sú pripevnené priamo na 1. stupeň, môžu sa ľahko poškodiť.
Vysielače Suunto sa zvyčajne dodávajú s otočnými kolíkmi na pripojenie k hadici, takže by ste ich mali dobre napasovať na ľubovoľnú dĺžku hadice. Väčšina potápačov však používa iba krátku 15 cm / 6 palcovú hadicu.

Dale Richardson
Dale Richardson
Odpovedať  Dale Richardson
Pred rokom 1

@Scuba Diver Magazine ďakujem!

William Sweet
William Sweet
Pred rokom 1

#opýtajte sa Marka, aký je váš postoj k etikete hlavy, keď ste naživo na palube lodí. Zdá sa, že sa zasekávajú ráno a medzi ponormi. Bol som na niektorých lodiach, ktoré majú len jednu, potápam sa v studenej vode v suchom obleku. Potápačskí majstri ponáhľajú všetkých do vody a ja stále čakám, kedy na mňa príde rad na porcelánovom tróne

Časopis Scuba Diver
Časopis Scuba Diver
Odpovedať  William Sweet
Pred rokom 1

Choďte tam čo najskôr a naplánujte si hydratáciu. Ponor, ktorý mi utkvel v hlave, som ponor ukončil, pretože som bol zúfalý v 30 m, už som ho zdržiaval 15 minút. Dokončil som ponor, späť na palubu, vystrojil som sa a čakal som na tohto druhého potápača, ktorý sa fláka pred hlavou, a ja teraz potrebujem ísť na dobrú hodinu.

Slušne sa jej opýtam, či má v úmysle použiť hlavu a ona hovorí, že nie. Nasledujúcich pár minút sa pokúšam vyzliecť si suchý oblek so zadným vstupom v tejto skrini na hlavu a musím si „prejsť“ cez suchý oblek a tesnenie okolo krku.

Naplánujte si prestávky v kúpeľni a nápoje vopred. Aj keď nemusíte ísť, ak je hlava prázdna, skúste aspoň ísť. A ak sa to nepodarí, nasaďte si na suchý oblek P-Valve. Pridáva to veľa problémov navyše, ale aspoň môžete „ísť“, keď potrebujete do vody.

William Sweet
William Sweet
Odpovedať  William Sweet
Pred rokom 1

@Scuba Diver Magazine P-ventil alebo plienka podľa vás?

Thomas Terns
Thomas Terns
Pred rokom 1

Ahoj Mark, ďakujem za každú pomoc, vážim si to. Moja otázka je na respirátor náhrdelník, pre primárny alebo Octo? #askmark

Časopis Scuba Diver
Časopis Scuba Diver
Odpovedať  Thomas Terns
Pred rokom 1

Skvelá otázka! Veľmi záleží na nastavení regulátora...

Náhrdelníky môžu byť pre oboch, ale záleží na tom, ako darujete v situácii mimo vzduchu. Pre „tradičné“ nastavenie regulátora, kde darujete svoju Chobotnicu. Dal by som si náhrdelník na primárku. Takýmto spôsobom, ak mi vykopnú 2. stupeň z úst, nepojde to veľmi ďaleko, aby som ho obnovil.

V nastavení „primárneho darovania“, ak vášmu priateľovi došiel vzduch, vyberiete primárnu časť z úst a darujete im ju. Potom prejdete na svojho náhradníka na náhrdelníku okolo krku. takže váš náhradník je na náhrdelníku.

O pár dní príde podobná otázka, ktorú si môžete pozrieť.

Haykel LEHIBA
Haykel LEHIBA
Pred rokom 1

Ďakujem 👍👍👍

Spojte sa s nami

25
0
Vaše pripomienky by sa mi páčili, prosím komentujte.x